Sunday, July 18, 2010

Best tul la lagu Jepun!!

Yup.. kalu kita tengok anime-anime mesti ada lagu opening(OP) dan ending(ED) dorang kan..
Mesti korang suka la dengar lagu tu sampai nak download kan..
Apa yek yang membuat lagu tu macam best je kita dengar

Sepanjang aku hidup ni, fav anime tak payah cerita lah, sapa tak kenal NARUTO, haha..
cool habis kan anime series ni, dari manga, model aksi, cosplay semuanya laku macam pisang panas...
Dalam banyak-banyak lagu theme OP dan ED Naruto ni, ni ada beberapa lagu yang aku minat:
-Orange Range ~ Viva Rock-Japanese sise-
-Raico ~ ALIVE
-Asia Kung-fu Generation ~ Haruka kanata
-Akeboshi ~ Wind
-Rythem ~ Harmonia
-Flow ~ Go!!!
-Flow ~ Re:member
-Tasuku ~ Kanashimi wo yasashisa ni
                              FLOW                      ASIA KUNG FU GENERATION

                      ORANGE RANGE                             RAICO
Selain itu, aku pun minat anime macam bleach, fullmetal alchemist, death note, gundam, dragon ball.. etc..
anime yang baru-baru ni aku tak berapa up to date sangat.

Lagu-lagu theme anime yang kat atas ni pun best gak, aku suggest kat korang semua...
-L`Arc en Ciel ~ Link, Ready Steady Go, Lost heaven, Daysbreak bell
-Nightmare ~ Raven Loud Speeeaker
-The Brilliant Green ~ Ash like snow
-High & Mighty Color ~ Ichirin no hana
-Field of View ~ Dan dan kokoro hikareteku
Try la dengar lagu-lagu ni, syok woo..
Kalu korang nak suggest kat aku pun boleh juga, lagu-lagu jepun yang korang suka tak kisah la ada dalam anime ke tak ke...

2 comments:

  1. Hi.. thanks sudah berkunjung ke blog saya
    kunjungan balik ni :)
    sampai sekarang Asian Kungfu Generation (AKG) masih jadi favorit saya, gara-garanya y nonton Naruto itu
    AKG's songs are still on my playlist
    I love AKG

    ReplyDelete
  2. mula-mula 1st time tgk AKG for naruto OP song..
    haruka kanata, lagu yg memang full of spirit
    sesuai benar dengan naruto..
    same as me, still to playlist on my ipod

    ReplyDelete