Thursday, July 22, 2010

Jom join YouthSays Malaysia !!

Mula-mula aku tengok benda ni, benda apa ni yek..
YouthSays ni dari segi pemahaman aku lah, macam satu komuniti social ala FB, MS tu semua Yeke..hehe
Dalam web YS ni, kita boleh buat survey(hmm bagus tu kalau nak buat assignment ni, tak payah nak cara manual punya), boleh buat poll, advertising, ask a question, haa yang paling syok...
Kita promote campaign ads yang mane, setiap unique je, dapat MYR 0.20, kalau ramai yang klik, hui untung woo..
"Get rewarded for your say, JOM JOIN yeah!!"
Aku pun dah sign up YouthSays ni, dah support 2 campaign dah pun..
Harap sudi-sudi lah click 2 campaign hamba ini ya..Plzz .. u are my friend right hehe
click this :
and this too

4 comments:

  1. yang youtube tu even worth... try laa
    tapi aku nasihatkan janganla promote ys kat blog, even shoutbox, nanti effect ngan nuffnang

    aku promote kat facebook jer

    ReplyDelete
  2. yg utube.. ade yek...
    ooo yeke, smntare blog still low profile..
    cube2 jap huhu..

    ReplyDelete
  3. yup yup
    be ware larh.
    kang tak dapat status Glitterati kang. hehehe

    ReplyDelete
  4. glitterati...huhu... akaun tak nek2 la huhu

    ReplyDelete