Thursday, July 8, 2010

Ramalan Spain vs Netherlands di Final WC 2010

Terdetik aku nak berkongsi this HOT story kan, yelah world cup pun dah sampai kemuncak iaitu pertembungan antara Spain (ESP) menentang Netherlands (NED) di pentas final. Ramai yang mennjangkakan Spain akan menang 2-1.


"David Villa vs Wesley Sneijder..sapa akan menjadi hero negara masing-masing"
Sebenarnya aku hari ini aku bangun pagi, tertengok MHI tentang final WC Spain vs Netherlands. Macam yang dijangkakan. Spain menjadi pilihan tetamu pada hari itu, aku kenal Fizo Omar saja, dia pun pilih Spain, siap pakai jersey lagi.
"Aku rase Spain la menang 2-1Hoyeah!! Viva la espana"
Aku nak jadi Paul jap la, aku rase Spain menang la rasenye...
Walaupun aku masih berkabung dengan kecundangnya Germany di tangan Spain Khamis lalu, Spain memang berpeluang untuk menang edisi WC tahun ni.

Bukan nak kata Netherlands tak boleh menang, mereka bagus, menang semua perlawanan, termasuk menundukkan jaguh Amerika Selatan, Brazil pada suku akhir.Impressive...
A little bit unlucky for Netherlands kerana bertemu Spain yang diakui memang power bangat.. kebanyakkan pemain mereka datang dari kelab-kelab Spain sendiri seperti Barcelona, Real Madrid, etc..
Gud luck both of Teams..
Anyway, team fav aku, Germany dah tak masuk final, sukar nak aku percaya. Mungkin malas dah nak tengok kot final ni, tapi tengok la dulu, harap-harap game ni game yang best dan penuh dengan debaran, kalau boleh biar la menang 3-2 ke, 3-1 ke.Nak buat macam Germany, tak dapat kot.Kalau la Germany dapat pergi final, dapatla Klose kasut emas

"Milik siapakah..gadis ini..haha..silap2, piala ini.Ni  kalau jual kaya aku ni"

No comments:

Post a Comment